Conduce sicura in Autostrade

Avà u tempu diventa di più in più impurtante per e persone, è a velocità hè solu a garanzia di u tempu, cusì l'autostrada diventa a prima scelta per a ghjente di guidà. Tuttavia, ci sò assai fattori periculosi in a guida à grande velocità. Se u cunduttore ùn pò capisce e caratteristiche di guida è i metudi di funziunamentu di l'autostrada, genererà a pussibilità di accidenti maiò. Dunque, per piacè assicuratevi di leghje attentamente u dizziunariu di guida di sicurità di l'autostrada, per "esse preparatu per nisun periculu".

Prima di tuttu, prima di andà in autostrada, duvemu verificà attentamente i veiculi. Prima, duvemu verificà u vulume di carburante. Quandu a vittura gira à grande velocità, u cunsumu di carburante hè più di quellu previstu. Pigliate una vittura cù un cunsumu di carburante di 10 litri per 100 km per esempiu. Quandu a velocità hè di 50 km / h, cunduce à 100 km / h cunsumerà 10 litri di carburante, mentre a guida à 100 km / h in autostrada cunsumerà circa 16 litri di carburante. U consumu di carburante di a guida à grande velocità aumenta ovviamente. Dunque, quandu cunduce à grande velocità, u carburante deve esse pienu preparatu.

Dopu, verificate a pressione di i pneumatici. Quandu a vittura hè in corsa, u pneumaticu produrrà compressione è espansione, vale à dì a cosiddetta deformazione di u pneumaticu, soprattuttu quandu a pressione di i pneumatici hè bassa è a velocità hè alta, stu fenomenu hè più evidente. À questu tempu, a temperatura anormale alta in u pneumaticu pruvucarà a separazione di u stratu di gomma è u stratu di copertura, o a frantumazione è a sparghjera di a gomma di battistrada esterna, chì causerà a scoppiata di u pneumaticu è l'accidenti di veiculi. Dunque, prima di guidà à grande velocità, a pressione di i pneumatici deve esse più alta di l'usu.

Terzu, verificate l'effettu di frenu. L'effettu frenante di l'automobile hà un rolu impurtante in a sicurezza di a guida. Quandu si cunduce in autostrada, duveremu prestà più attenzione à l'effettu di frenata. Prima di principià, duverete verificà prima l'effettu di frenu à bassa velocità. Se si trova un'anormalità, duvete fà una manutenzione, altrimenti, hè assai probabile di causà un accidente maiò.

Inoltre, l'oliu, u refrigerante, a cinghia di ventilatore, a direzzione, a trasmissione, l'illuminazione, u segnale è altre parti di l'ispezione ùn ponu esse ignorati.

Dopu l'ispezione, pudemu ghjunghje nantu à l'autostrada. In questu momentu, duvemu esse attenti à i seguenti suggerimenti di guida: prima, entre in a corsia currettamente.

Quandu i veiculi entranu in a strada rapida da l'entrata di a rampa, devenu aumentà a so velocità in a pista di accelerazione è accende u giratoghju à sinistra. Quandu a cundizione normale di i veiculi in a corsia ùn hè micca influenzata, entranu in a corsia da a corsia di accelerazione è dopu spenghjenu u segnale di girata.

Siconda, mantene una distanza sicura. Quandu u veìculu cunduce à grande velocità, u veiculu posteriore in a stessa corsia deve tene abbastanza distanza di sicurezza da u veiculu anteriore. L'esperienza hè chì a distanza sicura hè uguali à a velocità di u veiculu. Quandu a velocità di u veiculu hè 100 km / h, a distanza sicura hè 100 m, è quandu a velocità di u veiculu hè 70 km / h, a distanza sicura hè 70 M. in casu di pioggia, neve, nebbia è altri tempi cattivi, hè più necessariu per aumentà a distanza di guida è riduce a velocità di u veiculu in modu adeguatu.

Terzu, fate attenzione à passà sopra u veiculu. Quandu si supera, prima di tuttu, fighjate u statu di i veiculi davanti è posteriori, accendite a luce di direzzione sinistra in u stessu tempu, è poi girate lentamente u volante à sinistra per fà chì u veiculu entre tranquillamente in a pista di sorpassu. Dopu avè superatu u veiculu superatu, accende u fanale di diritta dirittu. Dopu chì tutti i veiculi superati entrinu in u specchiu retrovisore, azzingiate u volante senza intoppi, entrinu in a corsia di diritta, spenghjenu u fanale di direzzione, è hè strettamente pruibitu di superà In mezu à u viaghju, ci vole à fà una direzzione rapida.

Quartu, l'usu currettu di u frenu. Hè assai periculosu aduprà frinata di emergenza quandu si cunduce nantu à e strade rapide, perchè cù l'aumentu di a velocità di u veiculu, l'adesione di i pneumatici à a strada diminuisce, è aumenta a probabilità di deviazione di u frenu è di u slittinu laterale, ciò chì rende difficile cuntrollà a direzzione di a vittura. . In listessu tempu, se a vittura posteriore ùn hà micca u tempu di piglià misure, ci saranu più accidenti di collisione di vittura. Quandu si frena durante a guida, prima rilascia u pedale di l'acceleratore, è poi pisà leggermente u pedale di u frenu per parechje volte in una piccula corsa. Stu metudu pò fà lampà rapidamente a luce di frenu, ciò chì cunduce per attirà l'attenzione di a vittura daretu.


Tempu di posta: Feb-04-2020