Deci tabù di usu di pneumatici

Alcune persone paragunanu i pneumatici cù i scarpi purtati da e persone, chì ùn hè micca male. Tuttavia, ùn anu mai intesu parlà di a storia chì una sola splutata causerà a vita umana. Tuttavia, si sente spessu chì un pneumaticu scoppiatu porterà à danni à i veiculi è à a morte umana. E statistiche mostranu chì più di u 70% di l'accidenti di trafficu nantu à e strade rapide sò causate da a splusione di pneumatici. Da questu puntu di vista, i pneumatici sò più impurtanti per i veiculi chì e scarpe per e persone.

Tuttavia, l'utenti verificanu è mantenenu solu u mutore, u frenu, a sterza, l'illuminazione ecc., Ma ignoranu l'ispezione è a manutenzione di i pneumatici, chì hà messu un certu periculu piattu per a sicurezza di a guida. Questu documentu riassume i dieci tabù di l'usu di pneumatici, sperendu di furnisce un aiutu per a vostra vita di vittura.

1. Evite alta pressione di pneumatici. Tutti i pruduttori di l'automobile anu regulamenti speciali nantu à a pressione di i pneumatici. Per piacè seguitate l'etichetta è ùn supera mai u valore massimu. Se a pressione di l'aria hè troppu alta, u pesu di u corpu si cuncentra nantu à u centru di u battistrada, resultendu in una rapida usura di u centru di battistrada. Quandu hè influenzatu da a forza esterna, hè faciule di causà ferite o ancu di scuppià u battistrada; una tensione eccessiva pruvucarà a delaminazione di u battistrada è a crepa in u fondu di u solcu di u battistrada; l'aderenza di i pneumatici serà ridutta, e prestazioni di frenu seranu ridotte; u saltu di u veiculu è u cunfortu seranu ridotti, è u sistema di sospensione di u veiculu serà facilmente dannighjatu.

2. Evite una pressione di pneumatici insufficiente. A pressione insufficiente di i pneumatici pò fà surriscaldà u pneumaticu. A bassa pressione face una zona di terra irregulare di u pneumaticu, delaminazione di u battistrada o di u stratu di u cordone, cracking di u solcu di u battistrada è di a spalla, frattura di u cordone, usura rapida di a spalla, accurtamentu di a vita di serviziu di u pneumaticu, aumentendu a frizione anormale trà u labellu di u pneumaticu è u bordu, causendu danni à u pneumaticu labbra, o separazione di u pneumaticu da u bordu, o ancu a splutazione di u pneumaticu; In listessu tempu, aumenterà a resistenza à u rotulu, aumenterà u cunsumu di carburante, è influenzerà u cuntrollu di u veìculu, purtendu ancu à incidenti di trafficu.

3. Evite di ghjudicà a pressione di i pneumatici da ochji nudi. A pressione mensile media di i pneumatici serà ridutta di 0,7 kg / cm2, è a pressione di i pneumatici cambierà cù u cambiamentu di temperatura. Per ogni 10 ℃ di alza / calata di a temperatura, a pressione di i pneumatici aumenterà / calerà di 0,07-0,14 kg / cm2. A pressione di i pneumatici deve esse misurata quandu u pneumaticu hè raffreddatu, è u cappucciu di a valvola deve esse cupertu dopu a misurazione. Per piacè formate l'abitudine di aduprà u barometru per misurà a pressione d'aria spessu, è ùn ghjudicate micca à ochju nudu. A volte a pressione di l'aria scappa assai, ma u pneumaticu ùn pare micca troppu pianu. Verificate a pressione di l'aria (cumpresu u pneumaticu di riserva) almenu una volta à u mese.

4. Evite aduprà u pneumaticu di riserva cum'è un pneumaticu nurmale. In u prucessu di aduprà u veìculu, se currite da 100000 à 80000 km, l'utente utilizerà u pneumaticu di riserva cum'è un bonu pneumaticu è u pneumaticu originale cum'è un pneumaticu di riserva. Questu hè assolutamente micca cunsigliatu. Perchè u tempu d'usu ùn hè micca uguale, u gradu di invecchiamento di i pneumatici ùn hè micca uguale, dunque hè assai periculosu.

Quandu un pneumaticu si rompe nantu à a strada, i prupietarii di vittura di solitu u rimpiazzanu cù un pneumaticu di riserva. Certi pruprietarii di vittura ùn si ricordanu micca di rimpiazzà u pneumaticu di scorta, scurdendusi chì u pneumaticu di scorta hè solu un pneumaticu "unu in casu".

5. Evite l'incongruenza di a pressione di pneumatici sinistra è destra. Quandu a pressione di i pneumatici da un latu hè troppu bassa, u veiculu devierà versu questu latu durante a guida è a frenata. In listessu tempu, deve esse ancu nutatu chì dui pneumatici nantu à u listessu assu duverebbenu avè listesse specifiche di u mudellu di battistrada, è i pneumatici di diversi fabbricanti è sfarenti mudelli di battistrada ùn ponu micca esse aduprati per duie roti davanti à u listessu tempu, altrimenti ci serà esse deviazione.

6. Evite a sovraccarica di i pneumatici. A struttura, a forza, a pressione d'aria è a velocità di u pneumaticu sò determinate da u fabbricante per un calculu strettu. Se u pneumaticu hè sovraccaricatu per mancanza di conformità à u standard, a so vita di serviziu serà influenzata. Sicondu l'esperimenti di i dipartimenti pertinenti, hè dimustratu chì quandu u sovraccaricu hè di 10%, a vita di i pneumatici serà ridutta di 20%; quandu a sovraccarica hè di 30%, a resistenza à u rotamentu di i pneumatici aumenterà di 45% - 60%, è u cunsumu di carburante aumenterà ancu. In listessu tempu, a sovraccarica stessa hè strettamente proibita da a legge.

7. Ùn sguassate micca a materia straniera in u pneumaticu à tempu. In u prucessu di guidà, a superficie di a strada hè assai diversa. Hè inevitabbile chì ci saranu pietre varie, unghie, schegge di ferru, schegge di vetru è altri corpi stranieri in u battistrada. S'elli ùn sò micca stati cacciati à tempu, alcuni d'elli cascheranu dopu un bellu pezzu, ma una parte considerableu diventerà sempre di più "testarda" è si fermerà in u schema di battistrada di più in più. Quandu u pneumaticu hè purtatu in una certa misura, sti corpi stranieri sparisceranu ancu Pinciate a carcassa, purtendu à a fuga di pneumatici o ancu à scoppiu.

8. Ùn ignore micca u pneumaticu di riserva. U pneumaticu di riserva hè generalmente piazzatu in u scompartimentu posteriore, induve l'oliu è altri prudutti olii sò spessu almacenati. U cumpunente principale di un pneumaticu hè a gomma, è ciò chì teme di più a gomma hè l'erosione di parechji prudutti petroliferi. Quandu un pneumaticu hè macchiatu d'oliu, si gonfierà è si corru rapidamente, ciò chì riduce assai a vita di serviziu di u pneumaticu. Dunque, pruvate à ùn mette inseme u carburante è u pneumaticu di riserva. Se u pneumaticu di riserva hè macchiatu d'oliu, lavate l'oliu cù detergente neutru à tempu.

Ogni volta chì verificate a pressione di i pneumatici, ùn vi scurdate di verificà u pneumaticu di riserva. È a pressione di l'aria di u pneumaticu di riserva deve esse relativamente alta, per ùn fughje micca per un bellu pezzu.

9. Evite a pressione di i pneumatici senza cambià. Generalmente, quandu si guida in autostrade, a pressione di i pneumatici deve esse aumentata di 10% per riduce u calore generatu da a flessione, in modu da migliurà a sicurezza di a guida.

Aumenta a pressione di i pneumatici currettamente in l'invernu. Se a pressione di i pneumatici ùn hè micca currettamente aumentata, ùn aumenterà micca solu u cunsumu di carburante di a vittura, ma accelererà dinò l'usura di i pneumatici di a vittura. Ma ùn deve micca esse troppu altu, altrimente riduce assai a frizione trà u pneumaticu è u terrenu è indebulisce e prestazioni di frenu.

10. Ùn fate micca attenzione à l'usu di pneumatici riparati. U pneumaticu riparatu ùn deve esse installatu nantu à a rota anteriore, è ùn deve esse adupratu per un bellu pezzu in autostrada. Quandu u fiancu hè dannighjatu, perchè u fiancu hè finu è hè a zona di deformazione di u pneumaticu in usu, sopporta principalmente a forza circonferenziale da a pressione d'aria in u pneumaticu, dunque u pneumaticu deve esse rimpiazzatu.


Tempu di posta: Feb-04-2020