Ferramenta strumentu radduppia e capacità di riparazione di i camion | Cummerciale

Tool Hardware and Equipment Co., Ltd. hà superatu e so aspettative di vendita in a prima metà di l'annu è stende più spaziu di serviziu per u so concessionariu Sinotrans di ottu mesi.
A cumpagnia hà allargatu a so divisione di camiò in dui altri lochi - u direttore generale Jalil Dabdoub hà dettu chì a sucietà si trova in u vechju bastimentu di cuncia in 259 Spanish Town Road, Kingston, è un magazzinu custituitu in cima di Waterloo Road vicinu à Grant Spoon. I distributori ponu ancu operà fora di Toolsâ € ™. A sede hè in 138 Spanish Town Road.
Di maghju di l'annu scorsu, Tools Hardware hà iniziatu à vende unità Sinotruck. Ellu disse chì à a fine di l'annu, u dipartimentu di serviziu cumpostu di trè rack è ascensori serà allargatu à sei.
"Finu à avà, avemu vindutu guasgi 150 camiò, ciò chì hè megliu cà previstu perchè ùn hè micca ciò chì avemu," Dabdoub hà dettu à The Financial Collector, aghjunghjendu chì L'interessu di u mercatu vene principalmente da a bocca.
U più pupulare hè un dumper à sei roti chì pesa 10 tonne, 14 iarde cubiche, è si vende per menu di 5,3 milioni di dollari. Ellu disse.
Sinotruck hè una di e marche chinese chì sò entrate da pocu in u mercatu giamaicanu. Altre marche sò Shacman emesse da Tank-Weld Group, è Foton emesse da Key Motors in misura minore.
U dipartimentu di trasportu di a Giamaica dipende principalmente di camion d'occasione acquistati da i mercati UK è US. Tuttavia, à causa di a cumplessità crescente di i veiculi d'occasione è di a mancanza di camion in Giamaica, i veiculi d'occasione sò stati afflitti da prublemi di manutenzione. E capacità tecniche è l'attrezzatura per furnisce servizii per elli, è a mancanza di pezzi di ricambio.
I camiò cinesi anu rimpiazzatu l'anziana flotta di camiò americani è britannichi. A cumpagnia di hardware hè unu di l'utili per scambià a flotta di a cumpagnia, è hà dettu chì hà fattu per entrà in u mercatu cum'è venditore di camiò se l'esperimentu era successu.
Dabdub hà rifiutatu di dì quantu a so sucietà hà investitu ultimamente per custruisce novi concessionarii, è u so pianu di spende più soldi quist'annu per radduppià a zona di riparazione.
I camiò cinesi distribuiti in Giamaica costanu trà 4,4 milioni è 32 milioni di dollari americani, u più caru di i quali hè l'unità Shacman.
Sicondu parechje fonti di l'industria, sò più economiche di i camionetti d'occasione britannichi è americani, sò più economiche da mantene, è anu una longa vita di serviziu, secondu a manutenzione.
Sinotruck opera camion di 10 tonne è camion di sovraccaricu di 12 roti è 16 roti. Questi camioni anu aumentatu a so carica di 50% è sò aduprati principalmente in l'industria mineraria in Giamaica.
Una di e cumpagnie chì realizanu sta cunversione hè Innovative Trucks, chì trasporta bauxita da a minera Schwalenberg in St.Ann-St. Cunfina di Catalina è e mine prufonde in a valle di l'acqua di Sant'Ann. Queste mine sò caratterizate da pendite ripide. Gradi (assai sottu à l'altitudine di a strada) à unità chinesi.
"U risultatu ùn hè micca solu bellu, ma l'effettu hè assai bonu". McMorris hà annunziatu cù un surrisu. "Avemu eliminatu 20 camiò americani in a nostra flotta è investitu a stessa quantità di Sinotruk, chì hà subitu aumentatu u tunnaghju da trascinà di 100%", hà dettu McMorris.
Per a vechja flotta, certe volte era impussibule di cumpiimentu di l'ordini per via di i tempi di fermu di i camiò, ciò chì hà fattu chì i rivenuti di a sucietà subissinu una perdita, ma McMorris hà dettu chì, per via di a sustituzione di i camiò, a so attività ùn hè più sottumessa à i tempi di fermu è à i costi di mantenimentu continuu. Prublemi.


Tempu di posta: Jan-27-2021